Dieta, diety, odchudzanie :: Forum DIETY.PL Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

*

Poprzedni temat «» Następny temat
Schudnąć w Tydzien ?
Autor Wiadomość
Malwiss 
Czytelnik/podglądacz

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007 18:07   Schudnąć w Tydzien ?

Hej.. mam na imie Malwina , mam 12 lat i 151 cm , waze 48 kg ... Mama mowi mi ,że jestem za gruba , i potem bedzie gozej.....chcicla bym wazyc 38 niewiem czy to jest mozliwe.. Uprawiam sport , trenuje siatkówke , mimo TO nie widze zadnych efektow.... zbliza się lato a ja boje się isc na basen :(

Maati 
Zawzięty dietowicz

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007 18:13   

Hej..Ja też jestem tu od niedawna i pewnie nie mam doświadczenia ale powiedz mi cos o sobie.Ja np mam 165 cm wzrostu i wazylem 62 kg teraz 59,5kg.Tylko dlatego że codziennie ćwicze nie jem po 18 i przede wszystkim nie jem słodyczy.Ty jesz słodycze?Dużo? Powiedz coś o sobie :-P Moze uda mi się jakos ci pomóc 8-)

A i jeszcze jedno nie wiem czy ty wogle jesteś otyła skoro ważysz 48 kg..Jesteś niska a może wystarczy zwiększyć ilość ćwiczeń i ograniczyć słodycze? :?: 38 kg to chyba za mało ale nie wiem poczekamy na posty bardziej doświadczonych ode mnie osób

Malwiss 
Czytelnik/podglądacz

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007 18:48   

Jestem wysportowana , co roku z wf mam 6, cały czas cwicze i jeszcze dodatkowo treningi .!
niewiem co mam robic,,
Słodycze jem zadko niejem ich tydzien,, niewiem jak sobie pomoc :(

jasmine 
Dietowa szycha

Pomogła: 5 razy
Wysłany: Nie 03 Cze, 2007 21:38   

Malwiss, nie mozesz schudnac do 38kg. To bedzie za malo.

Mysle, ze zle rozumiesz to co mowi do Ciebie Twoja mama, pewnie probuje Cie przestrzec przed slodyczami, chipsami - bo od tego mozna stac sie 'grubaskiem'.

Nie masz sie czym martwic, masz 12 lat, jeszcze rosniesz i na pewno nic z Toba nie jest nie w porzadku. Glowa do gory!

Pozdrawiam.

jaszczurka 
Przyjaciel Forum
nieco spasiona ;)

Pomogła: 1 raz