Witam wszystkich. Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze nie znam sie na dietach itp. sprawach. Mam 21 lat i chcialbym zmienic cos w swojej diecie zeby wrocic do dawnej wagi. Waze teraz 82 kilogramy, a chcialbym wrocic do okolo 76 kilogramow. Jestem studentem wiec nie moge pozwolic sobie na jakies rygorystyczne diety. Staram sie odzywiac zdrowo, najczesciej moj jadlospis to - sniadanie- duzy jogurt i platki, w ramach przekaski- wafel ryzowy lub batonik zbozowy, obiad- ryz, kurczak i sos. Przyznaje ze aby nabrac energii do nauki czasami potrzebuje czekolady albo batona i mam slabosc do chipsow. Od niedawna staram sie robic okolo 100 brzuszkow dziennie, raz w tygodniu biegam i raz w tygodniu zajecia sportowe 1,5 godziny. Troche dlugi ten opis ale naprawde chcialbym wrocic po zimie do dawnej wagi i zmienic jeszcze cos w diecie, bo jeszcze niedawno odzywialem sie jak kazdy student- pizza, kebab, itd. Licze na pomoc
Pomogła: 1 raz Wiek: 31 Dołączyła: 03 Lis 2007 Posty: 3385 Skąd: woj. dolnośląskie
Wysłany: Pią 07 Mar, 2008 22:29
Witaj Camel :-D Dobrze trafiłeś Tu bardzo się wspieramy , i wtedy jest łatwiej wytrwać w diecie. Z tego co piszesz masz niedurzo do zrzucenia . Moim zdaniem ważne abyś jadł około 4 - 5 posiłków dziennie , raczej unikał smazonych potraw , posiłki urozmaicał warzywami i owocami . Piszerz że masz ruch , oby jak najwięcej , siłownia , moze basen ? Pisz jak Ci idzie , będe trzymac
Pomogła: 16 razy Wiek: 38 Dołączyła: 13 Maj 2007 Posty: 7090
Wysłany: Sob 08 Mar, 2008 09:42
witaj camel
z tego co piszesz,masz zrobiony dobry początek ,nie ma się do czego przyczepić :-D
wystarczy wprowadzić kilka pewnych zmian w które,jeżeli bedziesz stosował ,waga powinna spadać,bez żadnej drastycznej diety
radziła bym ci taki standard,którego wszystkie staramy się przestrzegać:
jeżeli pieczywo,to 2 kromeczki ale ciemny ,pełnoziarnisty,albo typu Wasa
chude mięsko,gotowane,grillowane
chudy nabiał,jeżeli jogurty,to bez cukru